8 november 2013

OPTREDENS 9 en 12 en 14 NOVEMBER, oa GDMW!

Morgen, 9 november, ben ik op de Antwerpse boekenbeurs,
om daar samen met Alain Verster (DE DUIF DIE NIET KON DUIKEN en VASCO HET VOETBALVARKENTJE) te signeren bij de stand van De Eenhoorn (215).

Om 15:30 uur lees ik VASCO HET VOETBALVARKENTJE ook nog even voor, in een van de bovenzalen.
Alle info hierover vind je hier.

Morgenavond interview ik in Utrecht, op het Geen Daden Maar Woordenfestival drie auteurs over de inhoud van hun boekenkast: Raoul de Jong, Ingmar Heytze en Maartje Wortel!
Op het festival lezen ook ABCYourselvers Iduna Paalman en Djoeke Ardon voor - alle reden om te komen dus!
Alles over GDMD vind je hier.

Op dinsdag 12 november lees ik in het kader van de Münchner Bücherschau uit EIN HUND WIE SAM voor. In München dus, waarna ik doorreis naar het Oostenrijkse Graz, voor twee lezingen, op 14 november, in het kader van het Bookalino-festival.
Alle info over München hier en over Graz hier!